niedziela, 4 sierpnia 2013

Zvezda Worms Runners

Po tym jak odłączyłem się od Star Worms, to od razu zabrałem się za stworzenie własnego bloga, bo miałem taką schizę, że chcę mieć swój prawdziwy blog. Odłączeniem od Star Worms nie wynikło z winy SW4, ale z mojej. Co prawda dostałem propozycję do powrotu, ale nie skorzystam z tej oferty, bo już postanowiłem, że jak już utworzyłem swojego bloga, to już chcę go mieć i nie usuwać go, dlatego to jest jeden z niewielu powodów, dla którego nie chcę wracać.
Może to i dla Wormsów będzie lepiej, bo i tak mało się angażowałem w zespół, że to by nie było sensu dalej kontynuować. Teraz już mam swojego bloga, w którym chcę pisać o wszystkim tym czym będę chciał - będą moje podsumowania miesiąca biegania, relacje z zawodów i różne inne ciekawe artykuły, które nie są związane z bieganiem. Kolejnym powodem, dla którego stworzyłem bloga  jest to, że większość moich tekstów dotyczy tylko i wyłącznie biegania, a to pewnie co niektórych może nie interesować. Fakt, faktem iż to nie będzie blog tylko i wyłącznie o bieganiu, to jednak przedrostek Runners jest dodany z tego powodu , że bieganie tutaj będzie priorytetem. Tym blogiem chcę też być z przyjaciółmi w kontakcie i to, że nie jestem w Star Worms, nie oznacza, że się odwróciłem od Nich. Będę zawsze przyjacielem dla Star Worms, dlatego na tym blogu też będę opisywał niektóre wspólne np starty w jakiś marszach czy koncertach czy też innych wydarzeniach. Dlaczego blog nazwałem Zvezda Worms Runners? A no dlatego, że ja jestem człowiekiem, który chce mieć coś stworzonego, co jest bardzo mało znane, coś co jeszcze się tak nie nazywa i coś co jest pierwsze. Oczywiście, nazwy użyte na pewno już gdzieś istnieją - ale na pewno nie jako nazwa strony, albo witryny - dlatego ja zrobiłem tak, że oto moja strona ma tę nazwę. A więc strona ta powstała z wyniku odłączenia się od przyjaciół (ale nie odwrócenia, tylko dobrowolnego opuszczenia zespołu) i stworzona nowa jako moja stronka. Ten blog jest jednak blogiem, gdzie każdy może swoje opinie dodawać i komentować zamieszone posty. Będę się starał pisać jak najczęściej, ale nie zawsze jest na to czas i nie zawsze jest o czym opisywać. Jednak jak będą ważne wydarzenia, czy cokolwiek innego, to wtedy będę starał się opisać o tym jak najbardziej w najszybszym terminie. Z tym, że jak mówię - nie zawsze może to się udać najbardziej na bieżąco, ale będę się o to starał. To na tym będę kończył i życzę miłej lektury podczas dodawania moich postów i zachęcam do komentarzy. Miłej lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz