sobota, 31 maja 2014

Pre ultra

W najbliższy piątek, czyli 6 czerwca będę startował po raz drugi w zawodach ultra Szczecin-Kołobrzeg. Pytanie brzmi, czy tym razem uda mi się ukończyć? Właśnie odpowiedź na to pytanie jest bardzo trudne. Dlaczego? Bo...
...Główną przyczyną tego jest nieregularność w treningach. Na prawdę ten rok pokazuje jak może być słabo z bieganiem. Po wspaniałym styczniu, który niby wróżył coś dobrego, reszta miesięcy, aż do samego maja było tylko gorzej. No i ciekaw jestem co z tego wyjdzie. Czy takie treningi, które teraz robię dadzą mi coś, czy po prostu bardzo szybko odpadnę. Nie ma co spekulować, tylko po prostu jechać na zawody i się przekonać. Może tym razem będzie lepiej i ukończę, bo jest troszkę lepiej, że jakby mi się nie udało zmieścić w 24h, to mam szansę na 48h. Więc co by nie było trzeba spróbować w 24h, a potem się zobaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz