wtorek, 10 lutego 2015

1000 dni

Bywa tak, że co jakiś czas odbywają się jakieś jubileusze i jakiś czas jest dniem wyjątkowym, bo jest to okrągła rocznica, albo okrągła liczba czegoś tam. Ja mam zaszczyt się pochwalić tym, że w niedzielę, czyli 8 lutego 2015 roku minęło 1000 dni biegania. Poniżej szczegóły:
No właśnie jak to jest spora liczba tysiąc dni biegania. Gdyby nie licząc dni przerw, to ile to by było km przez ten czas przebiegnięte, a w zasadzie ile jest, bo te 1000 dni można zsumować w ten sposób:
Przez te 1000 dni przebiegłem 13722.38 km. Średnio dziennie biegałbym wówczas 13.722 km. Właśnie podobny dystans biegam teraz, gdzie biegam po około 100 km tygodniowo. Jednak trzeba pamiętać, że te 13.722 km, to jest dystans dzienny brutto, czyli liczony tylko przez te 1000 dni, bo tak na prawdę z przerwami mam tych biegowych dni tylko 5.8 km dziennie. To by było tylko takie małe podsumowanko tych 1000 dni. Jestem ciekaw ile bym zrobił km, gdybym przez 1000 dni biegał bez przerwy, czy to by było też tyle km i czy by było ich mniej? Na te pytania można by odpowiedzieć tylko wtedy, gdybym takiego wyzwania się podjął. Jednak na to nic nie wskazuje, bo biegam w różnych zawodach i bym nie był w stanie tego na razie zrobić.


                                            1000 dni biegania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz